مسیرهای استدلالی برای صنعت نمایشگاهی آن گونه هایی که زنده می مانند، نه قوی ترین ها هستند و نه باهوش ترین ها، بلکه آنهایی هستند که در برابر تغییرات بیشترین سازگاری را دارند. بیشتر بدانید انتشار مطلب: 24 فروردین 1399
برنامه ریزی مراکز نمایشگاهی در راستای حمایت از صنایع تعهد مراکز نمایشگاهی نسبت به صنعت نمایشگاهی کماکان پایدار است و در راستای حمایت از صنایعی که در خدمت آنها هستند ، برنامه ریزی می کنند و این تعهد چشم انداز مثبت این صنعت را تضمین می کند. بیشتر بدانید انتشار مطلب: 20 فروردین 1399
شیوع کرونا- تاثیر آن بر صنعت نمایشگاهی اروپا و اقتصاد به طور کل بار دیگر توجه شما را به تاثیر شیوع ویروس کرونا بر صنعت نمایشگاهی جلب می کنیم. نمایشگاهها و رویدادهای تجاری اولین صنعتی هستند که تحت تاثیر قرار گرفته اند و این اوضاع تا پایان ماجرا به سرعت ادامه خواهد داشت. بیشتر بدانید انتشار مطلب: 16 فروردین 1399
محافظت از کارمندان در شرایط بحران مساله کووید-19 سبب وحشت در سرتاسر جهان شده است. چگونه رهبران صنعت نمایشگاهی می توانند این عدم قطعیت را هدایت و رهبری کنند؟ بیشتر بدانید انتشار مطلب: 26 اسفند 1398
ایجاد جاذبه در نمایشگاه امروزه مساله ای که پیوسته در صنعت نمایشگاهی مورد بحث قرار می گیرد، این است که چگونه از نمایشگاه یک تجربه بیاد ماندنی تری بسازیم. غرفه داران به این آگاهی رسیده اند که برای داشتن نمایشی موفق، لازم است که بازدیدکنندگان را جذب و آنها را درگیر فعالیتهای نمایشگاهی خود کنند. بیشتر بدانید انتشار مطلب: 30 اردیبهشت 1398
نقش و حضور موثر زنان در صنعت نمایشگاهی تحقیق "نقش و حضور موثر زنان در صنعت نمایشگاهی" یک پروژه مشترک بین UFI و m+a است که دیدگاه های مختلف نسبت به مهارت های زنان و مردان در محیط کار، پتانسیل پیشرفت برای زنان در محدوده صنعت نمایشگاهی و انگیزش های مختلف شغلی زنان را بررسی می کند. بیشتر بدانید انتشار مطلب: 20 اردیبهشت 1398
ترافیک و راههای دسترسی در مراکز نمایشگاهی اعضای UFI در ژانویه 2007 پرسشنامه ای برای 145 عضو UFI که مالک یا مدیر مراکز نمایشگاهی بودند ارسال شد تا روشی برای مقابله با چالش های ترافیک و قابلیت دسترسی در مرکز نمایشگاهی آنها ارزیابی شود. بیشتر بدانید انتشار مطلب: 10 اردیبهشت 1398
تاثير نمايشگاهها و فستيوال هاي فرهنگي بر منطقه هدف اين مقاله تحليل تاثير نمايشگاهها و فستيوال هاي خاص بر منطقه است. با تلفيق فرضيه و شواهد مدلي مقايسه اي به دست مي آيد كه نشان مي دهد با تاثير مثبتی روبرو هستیم که ناشي از دو عامل اصلي است: 1) تشریك مساعي ذینفعان در اتخاذ سياست هاي فرهنگي و 2)تاكيد بيشتر بر هويت جوامع محلي به منزله ارزش متمايزي كه با مطرح شدن در این دست نمایشگاهها مي توانند اعتبار ارزشمندي خلق كنند. بیشتر بدانید انتشار مطلب: 30 فروردین 1398
چگونه از کاهش حضور بازدیدکننده جلوگیری کنیم غرفه داران و برگزارکنندگان نمایشگاه به طوریکسان بر بسیاری از فاکتورهایی سلطه دارند که می تواند بازدیدکننده را جلب یا دفع کند. این گزارش به بررسی این مطلب می پردازد که بازدیدکنندگان درباره دلایل خود برای عدم حضور در نمایشگاهی که قبلا شرکت کرده اند یا در نمایشگاهی جدید، چه می گویند. بیشتر بدانید انتشار مطلب: 10 فروردین 1398
چشم انداز بازار جهانی، ارزیابی و پیش بینی بازار برگزاری نمایشگاهها در سال 2019 چشم انداز رشد بازار نمایشگاهها مثبت است و به سطح قبل از رکود اقتصادی باز می گردد. در سال 2014 بازار نمایشگاهی با 4.2 درصد رشد به 29میلیارد دلار رسید. پیش بینی می شود که تا سال 2019 ،نرخ رشد مرکب سالانه 4.5درصدی داشته باشد. این رشد ناشی از بازارهای نوظهور و ناحیه خلیج فارس است و بهبودی که در بازارهای بالغ، به علت بهبود کلی شرایط اقتصاد کلان، حاصل می شود. اکثر بازارهای نوظهور رشد قوی خود را کماکان حفظ می کنند و برای برگزارکنندگان بین المللی مطرح، فرصتهای قابل ملاحظه بیشتری ارائه می دهند. این برگزارکنندگان به شکل مستمر استراتژی های خود را روی این بازارها متمرکز نگه داشته اند. بیشتر بدانید انتشار مطلب: 29 اسفند 1397
قوانین و مقررات نمایشگاهی پل پرنس ، مدير خدمات نمايشگاه در انجمن ملي كالاهاي ورزشي مي گويد:" قوانين بنيادي بايد در کلیه نمایشگاهها مشابه بمانند در غير اين صورت هزينه هاي پيگيري قوانين را بر غرفه داران تحمیل مي كند. بسياري از غرفه داران هر ساله در چندين نمايشگاه شركت مي كنند. اگر قوانين در هر نمايشگاهي به شدت متفاوت باشد، بار مالي بر غرفه داران وارد مي كند و جايي در اين مسير از شركت در نمايشگاه منصرف مي شوند. اين يكساني قوانين به نمايشگاهها كمك مي كند تا حدممكن از استانداردهاي صنعت پيروي نمايند." بیشتر بدانید انتشار مطلب: 10 اسفند 1397
جذب بازدیدکننده بلیط ورودی رایگان یک موفقیت دراز مدت در جذب بازدیدکننده بوده است. هرچند این ایده دقیقا باب روز به نظر نمی رسد اما طی دهه های گذشته، ابزار بازاریابی بسیار موثری بوده است. یک اصل ساده برای موفقیت : غرفه داران این بلیط ها را با نام خود برای مشتریان بالقوه ارسال می کنند و آنها را به عنوان مهمان برای بازدید از نمایشگاه دعوت می کنند. این نوع بلیط ها به صورت رایگان و یا با تخفیف از طرف برگزارکننده به غرفه داران داده می شود. بیشتر بدانید انتشار مطلب: 30 بهمن 1397