عضویت در مجامع بین المللی

عضويت در انجمن جهاني صنعت نمايشگاه (UFI)

نمايشگاه مشهد در 10 مارس 2005،  عضو کامل انجمن جهاني صنعت نمايشگاه (UFI) ، بزرگترين سازمان نمايشگاهي جهان، گردید و سه نمایشگاه آن: نمایشگاه صنعت و فلزات و معدن، نمایشگاه کامپیوتر و نمایشگاه پزشکی، موفق به اخذ تاییدیۀ رسمی این انجمن شدند.

UFI فراگیرترین انجمن صنعت نمایشگاهی جهان است که در حال حاضر 768 عضو  در 87 کشور پنج قاره جهان دارد.

 

هدف اصلي UFI  معرفي اعضاي خود و صنعت نمايشگاهي به سرتاسر جهان است. UFI با تبليغ ويژگي هاي منحصربفرد نمايشگاهها جايگاه برجسته اي در صنعت نمايشگاهي دارد و برقراري ارتباط متخصصان اين صنعت را جهت تبادل عقايد و تجارب ميسر مي سازد.

 

 عضویت در انجمن بین المللی مدیریت نمایشگاه (IAEE)

نمایشگاه مشهد در سال 1385 به عضویت IAEE در آمد. انجمن بين المللي مديريت نمايشگاه (IAEE) در جهت ارتقا رشد و توسعه صنعت نمايشگاهي در سرتاسر جهان فعالیت می کند. اعضای اين انجمن از متخصصاني تشكيل شده كه نمايشگاهها و رويدادها و كنفرانس ها را در مراكز نمايشگاهي خصوصي و عمومي برگزار ، سازماندهي و حمايت مي كنند.

 

گواهينامه استاندارد ايزو 9001

سيستم مديريت كيفيت بر مبناي استاندارد ايزو 9001 با هدف اثبات توانايي شركت نمايشگاه بين المللي مشهد در ارايه خدماتي دارد كه خواسته هاي مشتري و الزامات قانوني مربوطه را برآورده مي نمايد و هدف آن ارتقاي رضايت مشتري است .

 گواهينامه استاندارد ايزو 9001 در 15مهر ماه 84 (7 October 2005 ) براي اولين بار در ايران در نمايشگاه بين المللي  مشهد  صادر شده و تا اين تاريخ هنوز در كشور منحصر به فرد ميباشد.

فرايند طراحي، مستندسازي، پياده سازي، مميزي و بهبود سيستم مديريت كيفيت نمايشگاه بر مبناي الگوي استاندارد بين المللی (ISO9001-2000) در نمايشگاه مشهد صورت مي گيرد.

 

سایر عضویت ها:

اتاق بازرگاني، صنايع و معادن ايران

اتاق بازرگاني مشترك ايران-افغانستان

اتاق بازرگاني مشترك ايران- روسيه

اتاق بازرگاني مشترك ایران- ایتالیا

اتاق بازرگاني مشترك ایران- چین

اتاق بازرگاني مشترك ایران- فرانسه

اتاق بازرگاني مشترك ایران- عراق

اتاق بازرگاني مشترك ایران-هند

اتاق بازرگاني مشترك ایران- ترکیه

اتاق بازرگاني مشترك ایران- استرالیا

اتاق بازرگاني مشترك ایران- آلمان

اتحادیه صادرکنندگان استان خراسان رضوی

 

 

info@expo.ir