گرایش های جدید
حامیان مشارکت در نمایشگاهها که در واحد بازاریابی شرکت فعالیت می کنند به شدت با چالش های درون سازمانی روبرو هستند. با تداوم رشد استراتژی های بازاریابی، هم بازاریاب ها و هم مدیریت ارشد سازمان از خود می پرسند که کدامیک از رویدادهای رو در رو با فعالیت های توسعه تجاری آنها مناسبت دارند. گرچه نمایشگاهها هنوز به شدت مورد توجه هستند اما شرکت ها بیش از گذشته نسبت به انتخاب نمایشگاه حساسیت به خرج می دهد. رقابت برای به دست آوردن بودجه بازاریابی بیشتر می شود: رویدادهای شرکتی خصوصی اهمیت بیشتری پیدا می کنند و سایر کانال های بازاریابی (عمدتا دیجیتالی) سهم بیشتری از بودجه موجود را به خود اختصاص می دهند.در نتیجه، شرکتها کمتر در نمایشگاهها ظاهر می شوند. در برخی از صنایع( ازقبیل مراقبت های بهداشتی)، شرکتها حضور خود را حذف نمی کنند اما ترجیح می دهند در مقیاس کوچکتری مشارکت کنند.
بیشتر بدانید
انتشار مطلب: 30 آبان 1397