نقش نمایشگاهها در فعالیت بازاریابی
نمایشگاهها رویدادهای بازاریابی هستند که معمولا بر اساس بخش صنعتی مرتبط تقسیم بندی و زمانبندی می شوند. در این رویدادها محصولات و نوآوریهای هر صنعت یا بخشی از بازار توسط شرکتهای مختلف که غرفه دار نامیده می شوند به نمایش گذاشته شده و خریداران علاقمند و مشارکت کنندگان صنعتی(بازدیدکننده) را هدف قرار می دهند. نمایشگاهها معمولا توسط دولت، اتاق های بازرگانی، انجمن های صنعتی یا شرکت های نمایشگاهی متخصص سازماندهی می شوند.
بیشتر بدانید
انتشار مطلب: 29 تیر 1397