
مشتريان احتمالي مناسب در ساعت پاياني نمايشگاه بازرگاني از غرفه ها بازديد مي كنند
دكتر آلن كونوپاكي، نويسندة استراتژي هاي پيروز براي نمايشگاهي موفق،،با 50 بازديدكننده مصاحبه كرد و 250 فروشنده را در نمايشگاهها ارزيابي نمود. تحقيق او نشان داد كه 30 دقيقه قبل از پايان زمان كار نمايشگاه بهترين مشتريان احتمالي هنوز در غرفه ها گشت مي زنند. مثلا، آقاي فرانك نيسل، مدير شركت Welax، گزارش مي كند كه طي آخرين سي دقيقة روز نمايشگاهي فروشي بالغ بر 1 ميليون دلار داشته است.
بیشتر بدانید
انتشار مطلب: 29 مرداد 1397