
چگونه ترافيك غرفه را افزايش دهيم و به كمك نمايش هاي چند رسانه اي بازديدكننده ها را تسخير كنيم
نمايشگاهها و كنفرانس ها زير بناي اكثر برنامه هاي بازاريابي هستند. چه يك شركت توليد كننده باشيد يا يك شركت حقوقي و يا مصرف كننده ، منافع اين رويدادها بيشمارند. شما اين توانايي را داريد تا در محدودة بازار خود به اهداف قوي بپردازيد، با خريداران جديد رابطه برقرار كنيد، پيشنهاد محصول جديد را در معرض ديد همگان قرار دهيد، فهرست خريد و فروش خود را توسعه بخشيد، و البته در جهت ارتقا و معرفي برند شركت و محصولات خود اقدام نماييد. تنها يك نقطه ضعف اصلي وجود دارد و آن حضور رقباي مهم ديگر مي باشد. چه رقباي مستقيم باشند كه خدمات يا محصولات جايگزين ارائه ميدهند و چه كساني كه راه حل هاي ديگري را مطرح مي سازند، همگي رقابت مي كنند تا پيغام خود را رساتر از پيغام شما ابلاغ نمايند.
بیشتر بدانید
انتشار مطلب: 10 تیر 1397