تاریخچه

نمایشگاه بین المللی مشهد در راستای رسیدن به شاخص های معتبر جهانی به سمت رشد و شکوفایی حرکت می کند

 

شركت نمايشگاه بين المللي مشهد از پيشگامان صنعت نمايشگاهي در خاورميانه است. اين شركت در سال 1372 تاسيس و از سال 1377 بهره برداري از آن با هدف توسعه صنعت نمايشگاهي و تسهيل تبادلات تجاري در منطقه صورت پذیرفت. اکنون با بهره گيري از تسهيلات فني پيشرفته و خدمات تخصصي، فعاليت هاي نمايشگاهي و همايشي خود را در سطح منطقه ارائه می نماید.

 

 

 

نمایشگاه بین المللی مشهد همسو با روند رو به رشد صنعت نمایشگاهی جهان با:

•       توسعه سرفصل های جدید نمایشگاهی

•       توسعه روابط داخلی و بین المللی با سازمان ها و انجمن های مرتبط

•       توسعه فضاهای نمایشگاهی و مکمل های آن

•       بکارگیری روش ها و تکنولوژی های روز آمد

مطابق با مشخصات و ویژگی های این صنعت پیش می ر ود،  تا ضمن ایفای نقش عمده خود در ترویج و تقویت اقتصاد، توسعه صنعت نمایشگاهی ایران و توسعه تجارت خارجي، پاسخگوی  نیازهای غرفه داران و بازدیدکنندگان و ارائه خدماتی مناسب به آن ها باشد.

 

 

در حال حاضر:

´    مساحت نمايشگاه قریب به 550000 مترمربع

´    مساحت نمايشگاهي در حال بهره برداری 250000 مترمربع

´    فضاي مسقف نمایشگاهی 30000 مترمربع  و فضای باز نمایشگاهی 22000 متر مربع

´    فضاي سبز 80000 مترمربع

´    برگزاری بیش از 60 عنوان نمایشگاه بین المللی و تخصصی در سال

´    بازدید کننده سالانه بيش از 1 میلیون نفر

.

info@expo.ir