
استراتژیهای روابط عمومی موثر
در گذشتۀ نه چندان دور، روابط عمومی بر کسب پوشش رسانه ای و تبلیغات، در جهت مشتریان بالقوه متمرکز بود. اما روابط عمومی جدید دامنۀ گسترده ای از فعالیتها و مخاطبهای هدف را شامل می شود. اکنون روابط عمومی بسیاری از روشهای برقراری ارتباط را در بر می گیرد از جمله رسانه های جمعی، رسانه های هدف، درج آگهی (علاوه بر جراید در سینما، پرزنتیشینهای آموزشی و رسانه های تجاری) و ارتباطات مستقیم. همچنین در تکنیکهای برجستۀ روابط عمومی از عملیات ویروسی، وبلاگ یا کانالهای ارتباطاتی جدید استفاده می شود.
بیشتر بدانید
انتشار مطلب: 10 مرداد 1397