
نمايشگاهها از ديدگاه بيروني
ارزش نمايشگاهها و همایش ها طي چند سال اخير مورد بحث بسیار بوده است. تغييرات ساختاري چشمگير در فرايند خريد و فروش بسياري از صنايع رخ مي دهد كه امكان جذب مشاركت كنندة مناسب را براي برخي از نمايشگاهها دشوار مي سازد و درنتیجه به سختي مي توانند ارتباط خود را با بازار هدف حفظ کنند. به دلايلي چند بازدهی سرمايه گذاری( ROI ) در برخی از نمايشگاهها کاهش یافته است از جمله به دليل كاهش تراكم ترافيك مشارکت کننده در و افزايش هزينه ها، به علت کاهش شناخت ارزش نمایشگاهها. امروزه شركت هاي بيشتر و بيشتري رويدادهاي نمايشگاهي شخصي خود را برگزار مي كنند و بدین ترتیب به لحاظ بودجه بازاريابي و مهمتر از آن بازديدكننده، با نمايشگاههاي رسمي رقابت مي نمايند.
بیشتر بدانید
انتشار مطلب: 29 تیر 1397