
روانشناسی نمایشگاه، هرم نیازهای نمایشگاه
بازدیدکنندگان نمایشگاه نهایتا برای مشاهده کالا و خدمات جدید می آیند بعلاوه هم متخصصان و هم مشتریان حضور در نمایشگاه را نوعی تعطیلی تلقی می کنند، یک فرصت عالی برای ترک اداره و حتی تفریح. در دهه هشتاد وقتی شرکتها با کاهش بودجه روبرو بودند و کسب و کار در این حد سازماندهی و تقویت نشده بود، دیدگاه مشتریان در خصوص مشارکت در نمایشگاه چیزی جز اتلاف وقت نبود. اما در دنیای دینامیک و بی رحم امروز چنین دیدگاهی به هیچ وجه منطقی نیست. پس عملا چه اتفاقی می افتد؟
بیشتر بدانید
انتشار مطلب: 20 بهمن 1397