نمایشگاه بین‌المللی مشهد از 20 تیرماه سال جاری میزبان نمایشگاه بین‌المللی برق، الکترونیک، تجهیزات و صنایع وابسته

رییس هیات مدیره و مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: نمایشگاه بین‌المللی مشهد از 20 تیرماه سال جاری میزبان نمایشگاه بین‌المللی برق، الکترونیک، تجهیزات و صنایع وابسته خواهد بود.

 


 
دکتر علیرضا هوشنگ‌نژاد ظهر امروز در نشست خبری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی برق، الکترونیک، تجهیزات و صنایع وابسته در نمایشگاه بین‌المللی مشهد، اظهار کرد: با وجود همه محدودیت‌های موجود در استان برگزاری نمایشگاه کار بسیار دشواری است. واحدهای تولیدی و شرکت‌ها با مشکلات بسیاری در زمینه‌های مختلف از جمله قیمت‌گذاری که بر اثر تحریم‌ها وجود دارد مواجه‌اند.
 
وی ادامه داد: با توجه مشکلاتی که در حوزه ارز برای این واحدها ایجاد شده تلاش می‌کنیم که با برپایی نمایشگاه فضای مناسبی را برای این واحدها فراهم آوریم.
 
رییس هیات مدیره و مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد افزود: نمایشگاه بین‌المللی برق، الکترونیک، تجهیزات و صنایع وابسته از 20 الی 23 تیرماه از ساعت 16 لغایت 22 در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.
 
دکتر هوشنگ‌نژاد با اشاره به اینکه 70 شرکت‌کننده در این نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد، ادامه داد: از استان‌های مختلف مانند تهران، خراسان رضوی، یزد، زنجان، اصفهان، تبریز و شهرستان‌های استان خراسان رضوی در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت.
 
وی تصریح کرد: همچنین نمایندگانی از کشورهای آلمان، ترکیه، کره، ژاپن، چین و آمریکا نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
 
رییس هیات مدیره و مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد تاکید کرد: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی برق، الکترونیک، تجهیزات و صنایع وابسته نیز همزمان با نمایشگاه دام، طیور و آبزیان برگزار خواهد داشت. همچنین در کنار آن کارگاه‌ها و جلسات آموزشی بسیاری برگزار خواهد شد.
 
دکتر هوشنگ‌نژاد بیان کرد: هدف ما در مشهد از برگزاری نمایشگاه متعدد این بوده که همواره بتوانیم از ظرفیت‌های واحدهای تولیدی خود استفاده کنیم و در کنار آن بتوانیم این ظرفیت‌ها را به دنیا بشناسانیم.
 
وی تاکید کرد: همچنین حضور هیات‌های تجاری از کشورهای مختلف برای بازدید از این دو نمایشگاه به صنعت، صادرات و توسعه استان کمک شایانی خواهد کرد.
 
رییس هیات مدیره و مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد اضافه کرد: 12 کارگاه آموزشی مرتبط با عناوین این دو نمایشگاه نیز همزمان برگزار خواهد شد که در پایان دوره به واحدهای شرکت‌کننده گواهینامه اعطا خواهد شد.
 
دکتر هوشنگ‌نژاد گفت: در نهایت این نمایشگاه با مساحتی بالغ بر 5000 متر مربع به فعالیت خود ادامه خواهد داد، امید داریم در این دو نمایشگاه شاهد حضور پرشور بازدیدکنندگان باشیم.
 
وی اظهار کرد: در این نمایشگاه به صورت ویژه و تخصصی سیستم اطلاعات متخصصان را خواهیم داشت. سعی بر آن داریم در برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی خود اطلاعات تخصصی را ثبت سیستم کنیم و به عنوان بانک اطلاعاتی متخصصان مورد استفاده قرار گیرد.

info@expo.ir