نشست خبری اولین نمایشگاه “سایه سار مینو” با حضور سرکار خانم دکتر سلجوقی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی و جناب آقای مهندس محبی مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد

 نشست خبری اولین نمایشگاه “سایه سار مینو” با حضور سرکار خانم دکتر سلجوقی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی و جناب آقای مهندس محبی مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار گردید.

این رویداد اولین نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌های بانوان ایران زمین در عرصه های گوناگون در استان خراسان رضوی می باشد.

این نمایشگاه از تاریخ ۲۰ الی ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۷ و از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می گردد.

مدير امور نمايشگاهي نمايشگاه بين المللي مشهد در این نشست از برگزاري اولين نمايشگاه توانمندي بانوان ايران زمين در مشهد خبرداد. محمد جواد محبي در نشست خبری با بيان اينكه نام اختصاري نمایشگاه “سايه سار مينو” میباشد، إظهار داشت: اين نمايشگاه از ٢٠ الی ٢٤ اسفندماه از ساعت ١٦لغايت ٢٢ در محل نمايشگاه بين المللي برگزار مي شود.

وي افزود:تعداد ٥١٥غرفه در ۱۹۰۰۰ هزار متر مساحت کل و در زمينه هاي کسب و کارهای نوین، مراکز علمی و آموزشی، مشاوره زیبایی، گیاهان دارویی، غذاهای سنتی، هفت سین، فرش دستباف، مشاغل خانگی، صنایع دستی و زیورآلات، هنرهای تجسمی، واحدهای صنفی و صنعتی، مد و لباس، مشاوره تخصصی فرش ماشینی، خدماتی، گردشگری، صنعت غذا، حوزه تجارت، بهداشت، سلامت و کارگاه مهارتی از سراسر ایران و همچنین از کشور افغانستان و سوریه در نمایشگاه حضور دارند.

محبي همچنين به ورك شاپ هاي تخصصي،كارگاه هاي ادبي،هنري،فرهنگي در حاشيه اين نمايشگاه اشاره كرد و گفت:برنامه هاي جانبي اين نمايشگاه باعنوان آيين رونمايي از رمان هاي رقص واژه ها و ققنوس به قلم نرگس حسيني؛پزشك و نويسنده می باشد .

همچنین محبی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص میزان استقبال از نمایشگاه ها افزود: در نمایشگاه قبلی که نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و فروش بهاره بود، حدود 240 هزار بازدیدکننده داشتیم که رقم بسیار خوبی و افزایشی بود که در روزهای آینده آمار کلیه بازدید های سال ۹۷ و دیگر آمارها پس پایان نمایشگاه سایه سار مینو به اطلاع شما اصحاب رسانه می رسانیم.

مدير نمايشگاهي نمايشگاه بين الملي افزود: نمایشگاه یک بنگاه اقتصادی است که در کنار بحث اقتصادی در نمایشگاه به امور فرهنگی و معرفی توانمندی‌ها در عرصه‌های گوناگون نیز اهمیت داده میشود.

 

info@expo.ir