حضور پررنگ شهرداری مشهد در ارائه ظرفیت های این شهر

حضور پررنگ شهرداری مشهد در ارائه ظرفیت های این شهر

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری به واسطه ظرفیت ها و توانمندی های ویژه ای که دارد، برای معرفی فرصت های مختلف در حوزه فناوری، خدمات شهری، حوزه های مختلف اقتصادی، هوشمندسازی در نمایشگاه فرصت های جمهوری اسلامی در تاجیکستان حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد، مجید دبیریان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری تاجیکستان با بیان اینکه ششمین نمایشگاه فرصت های جمهوری اسلامی در تاجیکستان افتتاح شد؛ گفت: این نمایشگاه اولین نمایشگاه بعد از شرایط کرونا است که با حضور گسترده و قوی شرکت های ایرانی برگزار شد و برای اولین بار شهرداری مشهد حضور پررنگی در این نمایشگاه داشته است.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: شهرداری به واسطه ظرفیت ها و توانمندی های ویژه ای که دارد، برای معرفی فرصت های مختلف در حوزه فناوری، خدمات شهری، حوزه های مختلف اقتصادی، هوشمندسازی در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرداری مشهد در حوزه هوشمندسازی رتبه اول کشور و رتبه سوم در منطقه را دارد، فرصت هایی  را به وجود آورده که می توانیم از ظرفیت مجموعه فاوای شهرداری و شرکت های همکار با خود استفاده کنیم و اینها را به کشور تاجیکستان معرفی کنیم.

دبیریان اظهار کرد: ظرفیت های گردشگری سلامت، ظرفیت هایی که به واسطه زائرینی که برای درمان به مشهد مراجعه می کنند، توانمند کردن شهرداری و معرفی این ظرفیت ها برای ارائه خدمات از اولویت های ما بوده است.

وی با اشاره به فرصت های اقتصادی در مشهد؛ گفت: ما با معرفی ظرفیت هایی که در مشهد وجود دارد، برای پذیرش سرمایه گذاران تاجیکستانی برای سرمایه  گذاری در مشهد اعلام آمادگی کردیم؛ همچنین با توجه به این که از سال 2022 تا 2026 به عنوان سالهای رشد صنعت در تاجیکستان نامگذاری شده اعلام آمادگی برای حضور و فعالیت خاصه در حوزه ساختمان و انجام پروژه های مشارکتی در تاجیکستان کردیم.

info@expo.ir