بررسي برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاري خراسان در نمایشگاه بین المللی تهران

✅‍ در دیدار با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج.ا.ایران مطرح شد

بررسي برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاري خراسان در نمایشگاه بین المللی تهران

مهندس سعيدصیفی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد در دیداری که با دکتر بهمن حسین زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج.ا.ایران به این نکته اشاره کرد که: رویدادهای خوبي در دست اقدام است و حضور در نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰ دبی نيزفرصت خوبی برای استانها جهت معرفی توانمندی‌های هر استان فراهم خواهد نمود .

?در ادامه این جلسه دکتر بهمن حسین زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج.ا.ایران نیز اظهار داشت در جلساتی که با مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد داشتیم در خصوص برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های استان‌ها در نمایشگاه بین المللی تهران با محوریت معاونت اقتصادی استانداری‌های کلان شهرها ایده این کار مطرح گردید.

?به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد‌‌، حسین زاده همچنین اظهار داشت: این نمایشگاه با محوریت توانمندی‌های استانها به اضافه نیازهای تکنولوژیکی صنایع‌، قطعات تحریمی و نیازهای ارزی و توانمندی آنها در این بخش و همچنین تقاضاهای سرمایه گذاری استانها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌گردد.

?ایشان به این نکته نیز اشاره کرد که‌: از شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌های استان‌ها که کار و ایده ی ویژه ای ارایه کرده اند نیز جهت حضور در نمایشگاه دعوت شده و فضای لازم در اختیارشان قرار داده می شود. همچنین در کنار این نمایشگاه برگزاری ۳ همایش در خصوص سرمایه گذاری شامل همایش سرمایه گذاری استان خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی را هم برنامه ریزی کرده ایم .

?در ادامه این جلسه صیفی همچنین اضافه کرد: در خصوص بحث نمایشگاه توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری استان‌های خراسان نیز طرحی را جهت اقدامات اجرایی آماده داریم که جا دارد در اینجا از فرصت استفاده نموده و از مدیرعامل محترم نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران در این خصوص و به واسطه حمایتهای بی دریغ، همه جانبه و همیشگی ایشان تقدیر و تشکر نمایم.

 
 
 
 
 
 
 
info@expo.ir