بازدید بیش از ٢۵ هزار نفر از رویداد ملی عفاف و حجاب طی دو روز

 

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، مهدی رضایی در اولین رویداد ملی تولیدکنندگان چادر و ملزومات حجاب، اظهار داشت: هدف اصلی این رویداد، عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب برای علاقه مندان به حجاب اسلامی بود که طی هماهنگی با دستگاه های مرتبط و مذاکرات با تولیدکنندگان چادر در کشور، شاهد حضور بسیار خوب فعالان این حوزه در نمایشگاه بین المللی مشهد هستیم.

وی با بیان اینکه برندهای فعال در حوزه مد و لباس در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: این رویداد در دو بخش پوشاکی در حال برگزاری است. بخش اول مرتبط با اقشار مختلف جامعه است و بخش دیگر آن برای بانوانی است که به لباس مجلسی با هویت ایرانی و اسلامی نیاز دارند. تاکنون نیز استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه به خصوص در حوزه عرضه چادر صورت گرفته و در روز اول بالغ بر یک‌هزار و ٧٠٠ قواره چادر با قیمت کارخانه عرضه شد و سایر محصولات نیز با تخفیف ویژه در حال عرضه به عموم مردم است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی تصریح کرد: از روز اول برپایی این رویداد ملی تا پایان روز دوم، بیش از ٢۵ هزار نفر بازدید کننده داشته ایم که در نوع خود بینظیر است. همچنین کارگاه های مختلف و ورکشاپ هایی در این نمایشگاه در حال برگزاری است که می‌تواند به تبلیغ فرهنگ عفاف و حجاب کمک کند.

رضایی در خصوص استمرار این رویداد حجاب و عفاف در زمان های مختلف ، گفت: برگزاری این نمایشگاه با این حجم از عرضه محصولات کار یک جانبه ای نبوده و با همت و همراهی دستگاه های مختلف مانند مدیریت شهری و نمایشگاه بین المللی مشهد شاهد برپایی این رویداد بزرگ هستیم، همچنین نمونه کوچک آن در مقاطع مختلف در هتل ها و جاهای مختلف برگزار می شود ولی در این مقیاس بزرگ تاکنون نمایشگاهی نداشته ایم و این باعث استقبال مردم شده است. امیدواریم در طی سال نیز شاهد برگزاری مجدد این رویدادها در مقیاس بزرگ مانند سالن های نمایشگاه بین المللی مشهد باشیم.

info@expo.ir