امضاء تفاهم‌ نامه کانون زنان بازرگان خراسان رضوی با اتاق تجارت و صنایع زنان ولایت هرات افغانستان در نمایشگاه بین المللی مشهد و در حاشیه بازدید این هیات افغان از اولین نمایشگاه توانمندیهای بانوان ایران زمین

امضاء تفاهم‌ نامه کانون زنان بازرگان خراسان رضوی با اتاق تجارت و صنایع زنان ولایت هرات افغانستان در نمایشگاه بین المللی مشهد و در حاشیه بازدید این هیات افغان از اولین نمایشگاه توانمندیهای بانوان ایران زمین صورت گرفت.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی در این خصوص گفت :  موضوع تفاهم‌نامه ایجاد کمیته مشترک همکاری‌های اقتصادی با هدف ایجاد بستر مناسب برای توسعه و تقویت مسائل اقتصادی بانوان فعال اقتصادی در خراسان رضوی و ولایت هرات افغانستان است.

 ما می‌خواهیم زمینه‌های مشترک فعالیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بین دو کشور همزبان ودوست را در منطقه بررسی کنیم تا زنان توانمند دو کشور از تجربیات یکدیگر در زمینه آموزش‌های مهارت فنی و حرفه‌ای وزندگی  استفاده کنند. 

شرکت سهامی خاص پایبار که در منطقه دوغارون دارای تجهیزات هستند، اعلام آمادگی کردند تا به عنوان معین اقتصادی در این طرح زنان دو استان همجوار از دوکشور همسایه را همراهی کنند.

همچنین مذاکرات این تفاهمنامه با حضور خانم مافی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، خانم گندمی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد، خانم سلجوقی مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان رضوی، خانم شالچیان مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد و برخی از بانوان فعال استان و مهندس جواد محبی مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی مشهد در حاشیه اولین نمایشگاه توانمندیهای بانوان ایران زمین برگزار گردید.

لازم به ذکر است این نمایشگاه تا ۲۴ اسفند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ و جمعه از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۲۲ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد دایر می باشد.

“بازدید از این نمایشگاه برای عموم رایگان می باشد”

 

 

 

info@expo.ir