اختصاص یک صد میلیارد تومان بودجه به حوزه بانوان و خانواده در مشهد

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، مجید طهوریان عسکری در بازدید از اولین رویداد ملی تولیدکنندگان چادر و ملزومات حجاب، اظهارداشت: حوزه صنعت حجاب یکی از حوزه های کاملا اقتصاد محور داخل کشور است که براساس اطلاعات و آمار گمرگ، بسیاری از از کشورها روی این صنعت ایران برنامه ریزی کرده اند و جای گسترش دارد.

وی بیان کرد: طبیعتا بازار به این وسعت و نیاز چند میلیونی بانوان جامعه، حمایت دستگاه های مختلف را نیز در پی درخواهد داشت. در دوره ای چادر مشکی از دیگر کشورها وارد می شد اما امروز چندین کارخانه در کشور ایران در حال تولید این محصول هستند که این امر جای خوشحالی دارد و در این نمایشگاه نیز حضور فعالی دارند.

طهوریان عسکری ادامه داد: شورای ششم در این حوزه مصوبه ای را داشت تا بازارهای تخصصی حجاب در مشهد راه اندازی شود و اولین بار کمیسیون ویژه بانوان در شورای شهر تشکیل شد که این نشان دهنده توجه ویژه مدیریت شهری به مقوله بانوان، خانواده و حجاب است.

رئیس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امیدوارم این نمایشگاه به یک نوبت ختم نشود و در طی سال شاهد برگزاری چندین مرحله از این رویداد ملی در شهر مشهد باشیم. حضور تولید کنندگان کشوری در این رویداد نیز نشان دهنده ظرفیت بالای مشهد در حوزه تولید محصولات حجاب است.

وی همچنین گفت: در بودجه مدیریت شهری، سال آینده بالغ بر یکصد میلیارد تومان به حوزه منابع بانوان و خانواده اختصاص یافته است و اصل توجه ما به حوزه بانوان و خانواده یک توجه جدی و ویژه است و از مجموعه مدیریت شهری و نمایشگاه بین المللی نیز درخواست استمرار این رویدادها را داریم و در جاهای مختلف شهر می‌توان اینگونه نمایشگاه ها را داشته باشیم.

info@expo.ir