آغاز به کار بیست و دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مشهد

 

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، سعید صیفی با اشاره به مهمترین اهداف این نمایشگاه اظهارداشت: عرضه مستقیم کالاهای مصرفی به شهروندان، حذف واسطه های فروش و ارائه مستقیم کالای ایرانی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه در سالن های فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز نمایشگاه بین المللی مشهد در مساحت ١٨ هزار متر مربع و با حضور ۴۷۵ شرکت کننده برگزار خواهد شد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد در خصوص مشارکت کنندگان نمایشگاه نیز گفت: استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اردبیل، گلستان و قم در بیست و دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالای مشهد حضور دارند.

صیفی با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت کنندگان، ادامه داد: پوشاک، کیف، کفش، لوازم خانگی، صنایع دستی، کالای خواب، لوازم خرازی، مواد غذایی، مواد پروتئینی، آجیل، خشکبار، شیرینی و شکلات، مواد شوینده و بهداشتی، میوه و تره بار از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه به عرضه عموم مردم خواهد رسید.

گفتنی است بیست و دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با عنوان نمایشگاه فروش بهاره، از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ در ساعات ۱۶ الی ۲۲ و روز جمعه از ساعت ۱۱ الی ۲۲ پذیرای مردم خواهد بود.

info@expo.ir