هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته مشهد از 16 الی 19 مرداد ماه 1397

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته مشهد از 16 الی 19 مرداد ماه 1397 برگزار می گردد.

دکتر علیرضا هوشنگ نژاد، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد در نشست خبری نمایشگاه خودرو که در اتاق اصناف تهران برگزار شد گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته مشهد (IRAN MOTOR SHOW 2018 ) از تاریخ 16 الی 19 مرداد ماه 1397برگزار می گردد. ساعت بازدید از این نمایشگاه 17 الی 23 می باشد و هدف از برگزاری آن معرفی شرکتهای داخلی و خارجی خودروساز و نمایش توانمندی ها و دستاوردی های صنعت خودرو ایران و خوروسازان خارجی حاضر در بازار ایران است. همچنین در این نمایشگاه قطعه سازان صنعت خودرو نیز حضور دارند و زمینه ارتباط بیشتر آنها با خودروسازان فراهم می گردد.

دکتر هوشنگ نژاد افزود: برگزارکننده این نمایشگاه شرکت ایده تجارت هرمس است و سالن های بهار، ابوسعید، مولوی، انوری، فردوسی، عطار، B1، B2، هشت ضلعی و بخشهایی از فضای باز محوطه به این نمایشگاه اختصاص یافته است که در مجموع 40.000 متر مربع را در بر می گیرد. بیش از 100 شرکت داخلی و نمایندگان 50 شرکت خارجی در قالب حدود 150 غرفه و با مساحتی بالغ بر 13000 متر مربع در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. نمایشگاه امسال نسبت به سال قبل از نظر تعداد مشارکت کنندگان 15% رشد و از نظر مساحت 10 درصد رشد داشته است.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: زمینه حضور هیات هایی از کشورهای عراق، سوریه و افغانستان که عمدتأ بازارهای مصرفی خودرو هستند، برای بازدید از این نمایشگاه فراهم شده است. همچنین دو همایش تخصصی با عناوین “فرايند پذيرش شركتها در بورس و تامين منابع مالي ارزان از طريق بازار سرمايه” و “فرايند پذيرش شركتها در زنجيره تامين شركت نفت” در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد. برگزاری حرکات نمایشی خودروهای آفرود، نمایش خودروهای کلاسیک و تست درایو خودرو از دیگر برنامه های جانبی و جذاب این نمایشگاه است.
ایشان همچنین اضافه کرد: مشارکت کنندگان در این نمایشگاه عبارتند از: تولید کنندگان خودرو، تولید کنندگان قطعات و لوازم یدکی، شرکت های خدمات فنی و مهندسی، نرم افزارهای مرتبط با صنعت خودرو، تولید کنندگان کامیون، تریلی، اتوبوس، تولیدکنندگان موتور سیکلت و شرکت های خدماتی بیمه

دکتر هوشنگ نژاد اضافه کرد: مراسم افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته، روز 16 مردادماه 1397، ساعت 18 با حضور مقامات کشوری و استانی و در محل نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح خواهد شد. نمایشگاه خودرو از پر رونق ترین و جذاب ترین نمایشگاه های مشهد است که هر ساله بازدیدکنندگان بی شماری را به خود جلب می نماید. در پایان از عموم شهروندان برای بازدید از این نمایشگاه دعوت می نمایم و امیدوارم برگزاری این نمایشگاه گام موثری برای پیشرفت صنعت خودرو کشور باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.instagram.com/expomashhad

http://expo.ir

info@expo.ir