نهمین نمایشگاه خدمات و محیط زیست شهری و حمل و نقل و ترافیک مشهد

مدیر عامل و رییس هیات مدیره نمایشگاه بین المللی مشهد:

نهمین نمایشگاه خدمات و محیط زیست شهری و حمل و نقل و ترافیک مشهد برگزار می گردد.

علیرضا هوشنگ نژاد گفت: نهمین نمایشگاه تخصصی خدمات و محیط زیست شهری و نهمین نمایشگاه حمل و نقل و ترافیک مشهد از 11 الی 14 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد و از ساعت 16 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد بیان کرد: در این رویداد شهری که با مشارکت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد وسازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی و سازمان های تابعه برگزار می شود، شرکت های خصوصی آخرین دست آوردهای خود را در زمینه تجهیزات روشنایی، علائم ترافیکی، مبلمان شهری، سیستم های حمل و نقل هوشمند، دکوراتیوهای نوری، تندیس های شهری، کانکس های پارکی، سیستم های پرداخت الکترونیک، تولید دوچرخه، فضای سبز و … را به نمایش می گذارند.

وی افزود: در این نمایشگاه جمع زیادی از شهرداران، اعضای شوراهای شهر و معاونین خدمات شهری و حمل و نقل شهرداری های مراکز استان های کشور، برخی مدیران عامل سازمان های همیاری استان های کشور و مدیران سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور حضور خواهند داشت و از غرفه ها بازدید می کنند.

هوشنگ نژاد ضمن بیان اینکه این نمایشگاه نزدیک به 3 هزار متر مربع وسعت دارد، اذعان داشت: برگزاری یازدهمین نشست تخصصی معاونین و مدیران حمل و نقل و ترافیک شهرداری های مراکز استان های کشور، برگزاری کارگاه آموزشی خدمات شهری، نشست هم اندیشی مدیران حوزه خدمات شهری و نشست تخصصی انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران از برنامه های جانبی این رویداد می باشد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد خاطر نشان کرد: همچنین انجمن های فعال محیط زیستی و فعال در زمینه های شهری در این نمایشگاه در زمینه فرهنگ شهروندی فعالیت خواهند داشت.

 

#نمایشگاه_بین_المللی_مشهد

Http://Expo.ir

https://www.instagram.com/expomashhad

info@expo.ir