نشست خبری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و هشتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند “ایرانکام”

نشست خبری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و هشتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند “ایرانکام” با حضور مهندس خلیلی “مدیر کل ارتباطات و فناوری استان خراسان رضوی”  ، مهندس اردکانی “مدیر اجرایی هشتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند” و مهندس محبی مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی مشهد

در محل سالن جلسات نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

مدیرامور نمايشگاهي نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: بیست‌ و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر (ایرانکام) و هشتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند از ۱۲ تا ۱۶ دی ماه ۹۷ از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

محمدجواد محبي در خصوص جزئیات نمایشگاه‌های بین‌المللی کامپیوتر و تخصصی شهر هوشمند، خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر در سالن‌های ابوسعید و مولوی و نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند در سالن فردوسی و جمعا در فضایی به وسعت ۱۵ هزار متر مربع دایر می‌شود که فضای مفید آن ۷۵۰۰ متر مربع است. این نمایشگاه‌ها مشتمل بر ۲۵۰ غرفه شامل ۱۲۵ شرکت کامپیوتری و ۱۲۵ استارتاپ است.

محبي تصریح کرد: در سال گذشته ۱۵۰ غرفه داشتیم و امسال با اضافه شدن ۱۰۰ غرفه شاهد افزایش ۶۶ درصدی تعداد غرفه‌ها هستیم. امسال سعی شده که علیرغم شرایط نامناسب اقتصادی موجود، نمایشگاهی متفاوت‌ و پر رونق‌تر از دوره‌های قبل برگزار کنیم .

وی همچنین تاکید کرد: در پایان برگزاری هر نمایشگاه ارزیابی لازم صورت می‌پذیرد و نقاط مثبت و منفی آن پس از شناسایی و به برگزارکننده مربوطه اعلام می‌شود تا در دوره بعد شاهد تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف باشیم.

 

لازم به ذکر است این نمایشگاه از ۱۲ الی ۱۶ دی ماه سال جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲  جهت بازدید علاقمندان در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر می باشد.

 

#نمایشگاه_بین_المللی_مشهد 

سایت نمایشگاه بین المللی مشهد

اینستاگرام نمایشگاه بین المللی مشهد

 

info@expo.ir