می خواهیم در راستای شعار «شهر هوشمند» گام برداریم/ حضور 130 شرکت در فضای 13000 متری مسقف

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت:برگزاری دو نمایشگاه مهم در این محل، می تواند گام های موثری را در راستای تحقق شعار مدنظر شهرداری و شورای شهر بردارد.

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد سعید صیفی، مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ (کامپیوتر – بلاکچین) و نهمین نمایشگاه شهر هوشمند (Smart city) برگزار می شود. 

وی با بیان اینکه حدودا 13000 فضای مسقف نمایشگاه را در اختیار این دو نمایشگاه قرار داده ایم،افزود: 130 شرکت فعال این حوزه، در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

صیفی خاطرنشان کرد: تلاش کرده ایم که سطح برگزاری نمایشگاه را به نسبت دوره های پیشین بالاتر برده و شاهد شکوفایی هر چه بیشتر آن باشیم.  

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد عنوان کرد: این دو نمایشگاه در سالن های فردوسی و مفاخر برگزار می شود و غرفه داران و بازدیدکنندگان می توانند از فضای نمایشگاهی بهره کافی را ببرند.

صیفی ادامه داد: عمده حوزه فعالیت شرکت ها در حوزه فن آوری اطلاعات، سخت افزار، نرم افزار، شهر هوشمند، ماشین های اداری، استارت آپ ها، بلاکچین و رمز ارزها -که حوزه جدیدی به حساب می آید- تعریف شده است.

وی افزود: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، با حضور معاون محترم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار و شهردار محترم شهر مشهد برگزار خواهد شد و نمایشگاه فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد بیان کرد: تلاش مان بر این است که گام های موثری را در راستای تحقق شعار «شهر هوشمند» که شهرداری مشهد و همچنین شورای شهر مدنظر خود قرار داده برداریم.

صیفی در پایان تاکید کرد: طبیعتا اقداماتی که در این حوزه انجام شده است را با حضور اصحاب رسانه، به سمع و نظر شهروندان خواهیم رسانید. امیدوارم بتوانیم نمایشگاه خوبی را به دوستداران این حوزه ارائه دهیم و بازدیدکنندگان بهره کافی را از حضور در این نمایشگاه ببرند.

 


info@expo.ir