مدیران جهاد کشاورزی خراسان رضوی در جلسه شورای سیاست گذاری چهاردهمین نمایشگاه کشاورزی مشهد

جلسه شورای سیاست گذاری چهاردهمین نمایشگاه کشاورزی مشهد در سالن جلسات نمایشگاه بین المللی مشهد با حضور مدیران سازمان جهاد کشاورزی برگزار گردید.

مهندس صبور جانشین معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی در این جلسه  گفت: هرگاه ارتباط و همکاری بین نمایشگاه بین المللی مشهد و سازمان جهاد کشاورزی استان خوب بوده، نمایشگاه هایی با کیفیت و قدرت بالا برگزار شده است.

مهندس صبور همچنین افزود: ما برای تعامل و همکاری بیشتر با برگزارکننده نمایشگاه آمادگی داریم و با دعوت ایشان جهت حضور بیشتر در سازمان جهاد کشاورزی ارتباط و همکاری را افزایش خواهیم داد. 

 

 

همچنین قوسیان مقدم رییس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی در جلسه سیاستگذاری نمایشگاه کشاورزی مشهد گفت : در سالهای گذشته گاهی اشکالاتی در برگزاری نمایشگاه ها بوده است و برخی تولیدات مشارکت کنندگان نمایشگاه با الگوی کشت استان همخوانی نداشته است. مثلا گاو آهنی ارائه شده که با زیر و رو کردن ۷۰ سانتی خاک باعث هدر رفت آب میشود.

مهندس قوسیان مقدم همچنین افزود: در کشور ۱۹۰ تولید کننده تجهیزات کشاورزی داریم که ۱۵۵ مورد از آنها در استان خراسان رضوی هستند و ۸۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در آنها مشغول به کار هستند.
به این ترتیب خراسان رضوی قطب این تولیدات در کشور محسوب می شود.

وی در ادامه با دعوت کشاورزان جهت بازدید از این نمایشگاه عنوان کرد: برای کشاورزانی که در نمایشگاه از محصولات مورد تایید سازمان خریداری نمایند تسهیلات خوبی در نظر گرفته شده است. 

 

 

لازم به ذکر است چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی (ماشین آلات، نهاده ها و مکانیزاسیون) از 3 الی 6 بهمن ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

 

#نمایشگاه_بین_المللی_مشهد 

سایت نمایشگاه بین المللی مشهد

اینستاگرام نمایشگاه بین المللی مشهد

info@expo.ir