صنعت نمایشگاهی ایران می تواند ارزش افزوده درسطح جهانی ایجاد کند

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت:کسانی که در صنعت نمایشگاهی فعالیت می کنند ابزار مهمی برای توسعه صادرات به حساب می آید، باید به توانمندی سازی و سامان دهی قوانین این صنعت توجه بیشتری شود.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد سعید صیفی در نشست هم افزایی مدیران عامل نمایشگاه کشور با بیان اینکه گرچه با صنعت نمایشگاهی کشورهای توسعه یافته فاصله زیادی داریم،اما آمارها نشان می دهد که صنعت نمایشگاهی کشورمان در مسیر رشد و توسعه قرار دارند، با این همه باز هم مواردی وجود دارند.

صيفي گفت:ترویج صنعت دانش نمایشگاهی به همه دست اندرکاران کمک می کند که ضمن آشنایی با زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و محیط داد و ستد صنعت نمایشگاهی بتوانند ارتباطات بهتری با مخاطبان این حوزه برقرار کنند.

وی افزود:ارائه آموزش های علمی در زمینه برگزاری نمایشگاه یک ضرورت محسوب می شود.

صیفی ادامه داد:در واقع موفقیت صنعت نمایشگاهی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد اما دو‌عامل بازدیدکنندگان و غرفه داران و ضرورت برند سازی در صنعت نمایشگاه کشور نیز در این میان اهمیت دارد.

وی تاکید کرد:صنعت نمایشگاهی ایران نیز توانسته با استفاده از تحقیقات بازار و ایجاد یک برند جهانی از نمایشگاه های ایران و توسعه آن ارزش افزوده ایجاد کرد.

 

 

info@expo.ir