سخنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی در افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی “دام، طیور، خوراک دام و صنایع وابسته

پيوند بين علم و صنعت در نمايشگاه بين المللي مشهد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی در افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی “دام، طیور، خوراک دام و صنایع وابسته گفت:خوشبختانه ما امروز شاهد پيوند بين علم و صنعت در نمايشگاه بين المللي مشهد هستيم.
علي رسوليان در گفتگو با خبرنگار ما افزود:تولیدکنندگان در این استان و کشور حرکت رو به‌جلویی دارند و تحریم‌ها نقشی در متوقف کردن و کند کردن روند این حرکت ندارد.
رسولیان گفت: در خراسان رضوی علاوه بر اینکه ظرفیت تامین نیاز غذایی وجود دارد می‌توانیم تامین‌کننده بخشی از نیاز دام و طیور کشورهای همسایه نیز باشیم.
وی با بیان اینکه از وزارتخانه خواهشمندم به‌مدیران استانی اعتماد کند، افزود: وزارت جهاد کشاورزی باید اختیارات مربوط به‌تامین نهاده‌های دامی و واردات محصولات را به‌مدیران استانی تفویض کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی با تاکید بر تقویت زنجیره‌های تولید در بخش کشاورزی و دام و طیور، ادامه داد: در این استان زنجیره‌هایی ایجاد شده که باید تقویت شود و برگزاری این نمایشگاه نیز می‌تواند در فرایندهای تامین، توزیع و تولید دام و طیور و خوراک دام نقش مهمی ایفا کند.
رسولیان با بیان اینکه باید ۷۶ هزار شغل در خراسان رضوی ایجاد کنیم، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از اشتغال را به‌تولیدات روستایی اختصاص داده‌ایم و برنامه‌ریزی‌های خوبی در این رابطه صورت گرفته است.

این نمایشگاه ۱۸ الی ۲۱ تیر ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ در نمایشگاه بین المللی مشهد جهت بازدید علاقمندان دایر می باشد.

 

 

info@expo.ir