دومین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی همزمان با دومین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و ایده آل

دومین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی همزمان با دومین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و ایده آل شروع به کار کرد

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت : دومین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و ایده آل با هدف ایجاد بستر و فضای مناسب برای معرفی محصولات و خدمات مشارکت کنندگان در سه هزار و 300 متر مربع فضای سالن فردوسی این نمایشگاه برپا شده است.

علیرضا هوشنگ نژاد افزود: در این نمایشگاه 78 شرکت کننده داخلی و نمایندگی سه برند خارجی محصولات خود در زمینه های صنایع چوب، لوازم خانگی، دکوراسیون داخلی، فرش، لوستر، صنعت ساختمان، سیستم های هوشمند و کالای خواب را در معرض دید عموم قرار داده اند.

دکتر هوشنگ نژاد همچنین گفت: همزمان با نمایشگاه مزبور، دومین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی نیز با هدف افزایش آگاهی و آشنایی مادران و خانواده ها در زمینه تولد و رشد نوزادان و کودکان و همچنین آشنایی با برندهای تولید کننده و واردکننده پوشاک و وسایل و ملزومات مخصوص مادران باردار، نوزادان و همچنین کودکان و نوجوانان در سالن عطار نمایشگاه بین المللی مشهد برپا شده است.

هوشنگ نژاد افزود: در این نمایشگاه 57 شرکت کننده داخلی حضور دارند که زمینه فعالیت آنان سیسمونی کودک، کالای خواب کودک، پوشاک کودک، بهداشت و درمان کودک، دکوراسیون اتاق کودک، تجهیزات مهد کودک، آتلیه کودک، اسباب بازی، بیمه کودک، شهربازی، تالار و برگزار کننده جشن تولد کودک، انتشارات کودک و نوجوان، کلینیک بارداری، سرگرمی و خلاقیت کودک می باشد.
وی اظهار داشت: تعداد شرکت کنندگان در نمایشگاه کودک نسبت به دوره قبلی آن حدود 25 درصد افزایش داشته است.

وی همچنین افزود : مسابقه عکاسی کودک و برنامه های آموزشی و تفریحی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است و مراسم اهدای جوایز این مسابقه 25 آبان ماه همراه با مراسم پایانی نمایشگاه کودک برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است این نمایشگاه ها از 22 الی 25 آبان ماه از ساعت 16 الی 22 جهت بازدید علاقمندان دایر می باشد.

 

 

 

#نمایشگاه_بین_المللی_مشهد 

سایت نمایشگاه بین المللی مشهد

اینستاگرام نمایشگاه بین المللی مشهد

 

info@expo.ir