در طلیعه دهه پنجم انقلاب رونمایی از بزرگترین کیک 40 سالگی انقلاب در نمایشگاه بین‌المللی مشهد در دومین نمایشگاه شیرینی و شکلات، مواد خام و ماشین‌آلات( آجیل و خشکبار) و دومین نمایشگاه محصولات ارگانیک و مواد غذایی سالم (ارگانوفود) و اولین نمایشگاه آرد، نان، غلات و صنایع وابسته

نشست خبری دومین نمایشگاه شیرینی و شکلات، مواد خام و ماشین‌آلات( آجیل و خشکبار) و دومین نمایشگاه محصولات ارگانیک و مواد غذایی سالم (ارگانوفود) و اولین نمایشگاه آرد، نان، غلات و صنایع وابسته

 رونمایی از بزرگترین کیک 40 سالگی انقلاب در نمایشگاه بین‌المللی مشهد

محمد جواد محبی مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی مشهد در نشست خبری گفت: برگزاری اولین نمایشگاه آرد، نان، غلات و صنایع وابسته همزمان با دومین نمایشگاه شیرینی و شکلات، مواد خام و ماشین‌آلات( آجیل و خشکبار) و دومین نمایشگاه محصولات ارگانیک و مواد غذایی سالم (ارگانوفود) از ۱ الی ۵ اسفند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار میگردد. هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی با تکنولوژی روز برای تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، اعطای نمایندگی و عقد قرار دادهای فی مابین و فروش تجهیزات اشاره کرد.

مدیرنمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد با بیان اینکه این نمایشگاه در سالن فردوسی برگزار خواهد شد، بیان کرد: مساحت واگذار شده برای آن نیز 500 متر مربع و مساحت غرفه‌ها نیز 200 متر مربع خواهد بود.

محبی با بیان اینکه تعداد غرفه‌های واگذار شده برای این نمایشگاه 35 مورد بوده، اظهار کرد: زمینه فعالیت این دوستان در بخش آرد، نان و غلات خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه این نمایشگاه نیز از بزرگترین کیک ۴۰ سالگی انقلاب به وزن هزار کیلوگرم و ۴۰ متر، که توسط قنادان برتر کشوری تهیه شده، رونمایی خواهد شد.

مدیرنمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به برگزاری نمایشگاه شیرینی و شکلات، مواد خام، آجیل و خشکبار، اظهار کرد: ایران یکی از قطب‌های تولید انواع شرینی در منطقه است تا جایی که این ویژگی یکی از فرصت‌های گردشگری ایران خوانده می‌شود.

 

 

 

 

info@expo.ir