جلسه شورای سیاستگذاری برگزاری نمایشگاه “بانوان کارآفرین” با حضور خانم سلجوقی ، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی و آقای دکتر نبی در محل نمایشگاه بین المللی مشهد

اولین جلسه شورای سیاستگذاری برگزاری نمایشگاه “بانوان کارآفرین” با حضور خانم سلجوقی ، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی و آقای دکتر نبی در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

در این جلسه نمایندگان بانوان از سازمانهای دولتی و بخشهای خصوصی مرتبط با حوزه زنان در رشته های مختلف کارآفرینی، هنری و مشاوره ای و … حضور داشتند این نمایشگاه همزمان با هفته زن و با هدف معرفی توانمندیهای زنان در حوزه های مختلف برگزار می گردد.

این نمایشگاه برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد با محوریت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی و با حمایت معاون اقتصادی استانداری، شورای اسلامی شهر مشهد، شهرداری مشهد و نمایشگاه بین المللی مشهد و با مشارکت بخش های خصوصی و دولتی برگزار می گردد و آخرین دستاوردهای جامعه بانوان استان و کشور را در معرض دید شهروندان قرار خواهد داد.

این رویداد بزرگ از تاریخ 20 تا 24 اسفند ماه 97 با حضور بانوان فعال در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور برگزار خواهد شد.

 

 

 

info@expo.ir