بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و تاسیسات و اولین نمایشگاه جامع ‘فرصتهای سرمایه گذاری، خدمات و صنایع وابسته’ و نمایشگاه ‘بورس، بانک و بیمه ’ در نمایشگاه بین المللی مشهد

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و تاسیسات و اولین نمایشگاه جامع ‘فرصتهای سرمایه گذاری، خدمات و صنایع وابسته’ و نمایشگاه ‘بورس، بانک و بیمه ’ با هدف فرهنگ سازی در حوزه اقتصاد مردم نهاد ، آشنایی با بازار سرمایه و عرضه آخرین تکنولوژی ها نوین صنعت ساختمان و بسته های سرمایه گذاری

محبی مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی مشهد :
نمایشگاه های تخصصی و بین المللی مرتبط با حوزه سرمایه گذاری، بورس و صنعت ساختمان و تاسیسات به طور همزمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد از امروز ۱۶ تا ۱۹ بهمن دایر می باشد.

محمد جواد محبی در آیین افتتاحیه این نمایشگاه ها و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین نمایشگاه جامع ‘فرصتهای سرمایه گذاری، خدمات و صنایع وابسته’ و نمایشگاه ‘بورس، بانک و بیمه ’ با هدف فرهنگ سازی در حوزه اقتصاد مردم نهاد ، آشنایی با بازار سرمایه و عرضه آخرین تکنولوژی ها نوین صنعت ساختمان و بسته های سرمایه گذاری همزمان با نمایشگاه صنعت ساختمان، تاسیسات و صنایع وابسته برگزار میگردد.

وی اظهار داشت: در این دو نمایشگاه مشارکت کنندگان داخلی فعال در زمینه خدمات بازار، سرمایه، بانکداری و صنعت دستاوردهای خود را عرضه کرده اند.

وی بازدید هیات های سرمایه گذاری متخصص داخلی و خارجی، برگزاری همایش و کارگاه های آموزشی تخصصی مرتبط، برگزاری جلسات تخصصی توسط اتحادیه ها و انجمن های مرتبط را از برنامه های جانبی این نمایشگاه ها برشمرد.

محمد جواد محبی افزود: همچنین نمایشگاه های مربوط به بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ساختمان و تاسیسات، بیست و یکمین نمایشگاه کاشی و سرامیک، چینی و شیرآلات بهداشتی، نهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره، ماشین آلات و صنایع وابسته، هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعتی سازی و فناوری های نوین صنعت ساختمان و پانزدهمین نمایشگاه بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری شهری مسکن و انبوه سازان مرتبط با صنعت ساختمان است.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها مربوط به مسکن و صنعت ساختمان است که در هشت هزار مترمربع فضای نمایشگاهی، شرکتهای داخلی و نمایندگی برندهای خارجی، آخرین محصولات خود را در غرفه های آن در معرض بازدید عموم قرار داده اند.
مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: نمایندگی برندهای خارجی شرکت کننده در این نمایشگاهها از کشورهای پرتغال، آلمان، روسیه، هلند، ایتالیا، اسپانیا و کانادا، افغانستان، پاکستان، عراق، امارات متحده عربی و ترکیه هستند.

محبی همچنین با اشاره به حضور و بازدید وزیر اقتصاد در روز پنجشنبه از این نمایشگاه ها عنوان کرد سالن ویژه ای در این نمایشگاه به مباحث سرمایه گذاری اختصاص یافته است و همایش بزرگ سرمایه گذاران خارجی با حضور بیش از ۴۰۰ سرمایه گذار از شرکت های مختلف و حضور وزیر اقتصاد، استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد، رییس شورای شهر و برخی دیگر از مقامات و مسئولان استانی و شهری برگزار می گردد.

 

این نمایشگاه تا ۱۹ بهمن ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد جهت بازدید علاقمندان و متخصصان دایر می باشد.

info@expo.ir