بیانات محمد تقی صابری در ششمین نمایشگاه اختصاصی محصولات جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان

سفیر ایران در تاجیکستان اعلام کرد:

حضور 80 شرکت ایرانی در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در دوشنبه 

سفیر و نماینده تمام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان گفت: در ششمین نمایشگاه اختصاصی محصولات جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان حدود 80 شرکت ایرانی و 120 نفر از فعالان عرصه تجارت و اقتصاد حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد، محمد تقی صابری در ششمین نمایشگاه اختصاصی محصولات جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان بیان کرد: بعد از سفر رئیس جمهور در ماه سپتامبر به تاجیکستان، بیانیه مشترکی به امضای دو رئیس جمهور رسید و در آن بیانیه بر ضرورت توسعه همکاری های اقتصادی و دیگر زمینه ها تاکید شد. 

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی ایران در شهر دوشنبه تاجیکستان از 7 تا 10 اسفند، گفت: برگزاری این نمایشگاه یک رویداد مهم در تاجیکستان است  و در این نمایشگاه حدود 80 شرکت ایرانی و 120 نفر از فعالان عرصه تجارت و اقتصاد شرکت کرده اند.

وی اظهار کرد: شرکت های ایرانی حاضر در این نمایشگاه از شرکت های برتر صنعتی جمهوری اسلامی ایران هستندکه تا دهم اسفند ماه جاری محصولات خودرا در معرض دید عموم گذاشته اند.

شایان ذکر است که ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان از هفت تا دهم اسفند ماه از ساعت ۱۰تا ۱۷هرروز درحال برگزاری است.

.

info@expo.ir