برگزاری یک دوره آموزشی بین‌المللی در نمایشگاه مشهد

دوره آموزشي “تاثير اقتصادی نمايشگاه در دوره بحران” و “چگونه نمايشگاه‌‌ برگزار كنيم” با حضور پروفسور «خوان پوچالت» دبیرکل انجمن نمایشگاه‌های اسپانیا (AFE) در مشهد برگزار شد.

مدير عامل نمايشگاه بين المللي مشهد در این‌باره گفت: از آنجایی‌که شهردار محترم مشهد همیشه در خصوص توجه به آموزش و ارتقای سطح دانش تخصصی کارکنان و شرکای تجاری نمایشگاه تاکید داشته‌اند، این دوره آموزشی را ويژه کارکنان و پیمانکاران نمايشگاه بين المللی مشهد برگزار نمودیم.

سعید صیفی با اشاره به شرایط کنونی اقتصادی افزود: با توجه به اینکه کشور اسپانیا طی سال‌های نه‌چندان دور، بحران اقتصادی بزرگی را پشت سر گذرانده بود، از استاد بازاریابی در دانشکده تجارت ESIC والنسیای اسپانیا دعوت نمودیم تا ضمن صحبت درباره نقش نمایشگاه در اقتصاد و اهمیت صنعت نمایشگاهی در دوران رکود و بحران‌های اقتصادی، به‌صورت کاملا کاربردی تجربیات خود را به اشتراک بگذارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: رسیدن به اهداف سازمانی بستگی به توانایی کارکنان در انجام وظایف کنونی و انطباق با محیط متغیر امروز دارد که این امر در سایه آموزش و بهسازی نیروی انسانی میسر است.

مدير عامل نمايشگاه بين المللي مشهد با اشاره به پویایی صنعت نمایشگاهی در مقایسه با صنایع دیگر، و لزوم طرح گرایشات جدید در این صنعت افزود: اهداف برگزاری این دوره تخصصی عبارت بود از افزايش كيفيت در برگزاری، آموزش مهارت‌های جديد، آشنایی با روش‌ها و تكنولوژی‌های جدید در صنعت نمایشگاهی، بهبود نگرش افراد متناسب با شغل سازمانی و نقش آن‌ها در برگزاری نمايشگاه‌ها.

سعید صیفی در پایان با یادآوری این موضوع که نمایشگاه مشهد همیشه در حوزه آموزش و پژوهش پیشگام بوده اذعان داشت: این مجموعه پیش از این نیز، برگزاری اولین دوره‌ی «ای‌ام‌دی» در کشور و چندین دوره کوتاه مدت با حضور اساتید خارجی را در کارنامه دارد.

 

info@expo.ir