برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در نمایشگاه بین المللی مشهد

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد،صیفی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد، در نشست خبری نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت، اظهار داشت: اين نمايشگاه در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس، با حضور ۴۳ دستگاه دولتی و تشکل ها، نيروهای نظامی و … در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

وي افزود: افتتاحیه اين نمایشگاه، صبح روز دوشنبه ٣١ شهريور ماه سال جاري همزمان با سراسر كشور ضمن برقراري ارتباط تصويري محضر مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و تجليل از پيشكسوتان عرصه هاي عزت و شرف و يادگاران ماندگار آن دوران پرافتخار انجام خواهد شد.

صيفي در ادامه تاكيد كرد:نمايشگاه تجهيزات نظامي با رعايت پروتكل بهداشتي و فاصله گذاري اجتماعي در سالن فردوسي و محيط باز نمايشگاه در وسعت ۱۵هزار متر مربع داير است و همچنين سالن عطار براي مراسمات و ساير برنامه هاي جانبي نيروهاي مسلح آماده گرديده است. 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهاي دفاع مقدس و مقاومت با رعایت شیوه نامه های بهداشتی صورت می گیرد لذا تامین تونل ضد عفونی و وسایل ضدعفونی دستها در محل ورودی ها، کنترل تردد جمعیت در سالن ها و ایجاد تهویه مناسب در سالن نمایشگاه از مواردی است که مورد توجه جدی دست اندرکاران نمایشگاه قرار دارد.

وی ادامه داد: کمیته بهداشت و درمان  مستقر در نمایشگاه  بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نظارت مستمر دارد و ترددها نیز مورد رصد دقیق قرار می گیرند و اگر حجم جمعیت در سالن نمایشگاه از حد متعارف بالاتر رود تصمیم مقتضی اتخاذ گردد.

صیفی در پايان افزود: علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی v.expo.ir از روز سه شنبه به صورت مجازي از اين نمايشگاه بازديد نمايند.

نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت از ۳۱ شهریور ماه تا ششم مهرماه سال جاري از ساعت ١٧ الي ٢١ در نمایشگاه بین المللی مشهد داير مي باشد.

 

info@expo.ir