با برگزاری نمایشگاه “فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری مشهد” باید از ظرفیت های سرمایه گذاری در شهر نهایت استفاده را داشته باشیم

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با ایجاد این چنین نمایشگاه هایی باید از ظرفیت های سرمایه گذاری در شهر نهایت استفاده را داشته باشیم چرا حضور این سرمایه ها می تواند توانمندی مدیریت شهری را افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد، بتول گندمی در حاشیه نخستین نمایشگاه “فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری مشهد” اظهار داشت: در شورای پنجم سعی داشته ایم سرمایه های کلان برای شهر ایجاد کنیم و تا حد زیادی زیرساخت های این کار با مصوبات شورای شهر اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در سنوات گذشته شاهد رفتن بسیاری از سرمایه گذاران از شهر مشهد بوده ایم، گفت: ایجاد ماندگاری سرمایه ها در شهر مشهد باعث ایجاد اشتغال و رونق تولید خواهد شد، ضمن اینکه تمام این موارد با نگاه افزایش ضریب ماندگاری زائران در شهر محقق خواهد شد.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: با ایجاد این چنین نمایشگاه هایی باید از ظرفیت های سرمایه گذاری در شهر نهایت استفاده داشته باشیم چرا که حضور این سرمایه ها می تواند توانمندی مدیریت شهری را افزایش دهد. 

 

info@expo.ir