5 روند صنعت نمایشگاه برای سال 2023

5 روند صنعت نمایشگاه برای سال 2023

14 نوامبر 2022 | نظر صنعت، اخبار، آفریقای جنوبی

 

Devi Paulsen-Abbott، رئیس AAXO و معاون رویدادهای dmg

Devi Paulsen-Abbott، رئیس AAXO و معاون رویدادهای dmg

خلاصه مطلب: دوی پاولسن-ابوت، رئیس انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه آفریقا (AAXO) و معاون رویدادهای dmg

 

روند شماره 1: اولویت کیفیت بر کمیت

در حالی که تراکم افراد پیاده در رویدادها همچنان یک معیار عملکرد کلیدی برای سازماندهی تیم‌ها است، سازمان‌دهندگان باید تمرکز و تلاش خود را برای بهبود کیفیت مخاطبان خود تنظیم کنند تا از فرصت‌های همکاری و شبکه‌سازی مناسب اطمینان حاصل کنند. ارتباط باید شخصی‌تر باشد و تمرکز بیشتری روی ارزشها داشته باشد.

سازمان دهندگان باید تمرکز و تلاش خود را برای بهبود کیفیت مخاطبان تنظیم کنند تا از فرصت های مناسب همکاری و شبکه اطمینان حاصل کنند.”

 

روند شماره 2: برتری تعامل معنادار بر “سرگرمی”

در سال 2023 تمرکز بیشتری بر، حصول اطمینان از اینکه رویدادها تعاملات معنی‌داری ایجاد می‌کنند، خواهد بود، که ممکن است به معنای تغییر شکل نحوه ارتباط سازمان‌دهندگان بین خریداران و فروشندگان باشد. مخاطبان به دنبال فرصت های ارتباط معناداری مانند برنامه های تقاضا و شبکه های صمیمی هستند. به دلیل محدودیت بودجه و نظر مخاطبان، پذیرایی ها و شام های کمتری در حاشیه نمایشگاه ها برگزار می شود.

 

روند شماره 3: محلی سازی بیشتر مشارکت بر اساس جغرافیا

با توجه به افزایش هزینه سفر هوایی مسافران در آفریقای جنوبی، که تقریباً 50 درصد در طول 12 ماه گذشته افزایش یافته است دسترسی و مشارکت بازدیدکنندگان (و احتمالاً غرفه داران) کاهش خواهد یافت.

 

روند شماره 4: تجارت بازاریابی به دلائل ذیل به طور فزاینده ای پیچیده می شود

80 درصد از مردم روی زمین تا سال 2023 حضور دیجیتالی آنلاین خواهند داشت. (منبع: Quantumrun’s 422 predictions for 2023     ). برای ارائه یک رقم قابل مقایسه، در دسامبر 2015 حضور دیجیتال جهانی کمی بیش از 40٪ بود!

زندگی دیجیتالی و فیزیکی ما به طور جدایی ناپذیری به هم مرتبط شده است.

تحقیقات Statista نشان می دهد که تجارت اجتماعی برای سال 2023 در حال افزایش است و به این زودی ها کند نمی شود.

 

شیرین شریفیان

رییس اداره امور بین الملل و پژوهش

 

info@expo.ir