دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در مشهد گشایش یافت

دهمین نمایشگاه سراسری‌صنایع دستی و هنرهای سنتی با حضور علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس‌سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد عصر پنجشنبه با برگزاری آیینی در مشهد گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد، علی اصغر مونسان در حاشیه برگزاری نمایشگاه سراسری‌صنایع دستی و هنرهای سنتی اظهار داشت:‌ فرصت خوبی است که برای نشان دادن عدم وابستگی به صادرات نفتی برگزاری این نمایشگاه ها را در سطح کشور شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه برپایی این نمایشگاه ها یک زنجیره متصل بین تولید کننده و خریدار ایجاد می کند، افزود: با توجه به شرایط فعلی کشور برگزاری این نمایشگاه ها، می تواند به رونق اقتصاد کمک کند.

مونسان دهمین نمایشگاه سراسری‌صنایع دستی و هنرهای سنتی را یک حلقه متصل در راستای توسعه اقتصاد شهر دانست.

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با برپایی بیش از 188غرفه

همچنین در ادامه ابوالفضل مکرمی فر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی افزود: در این نمایشگاه از ۲۸ استان کشور و ۲۸ شهرستان خراسان رضوی صنایع دستی و هنرهای سنتی خود را در معرض تماشا قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با بیش از ۱۸۸ غرفه در گستره ۲۲۰۰ متر مربع برپا و دایر شده است،اظهار داشت: صنایع دستی شهرها و استان‌ها و برپایی چادرهای عشایر از جمله حاشیه برگزاری این نمایشگاه است.

نمایشگاه سراسری هنرهای سنتی و صنایع دستی تا پایان هفتم مرداد جاری در محل نمایشگاه های دائمی مشهد دایر است.

 

 

info@expo.ir