برگزاری نمایشگاه صنعت نساجی و پوشاک می‌تواند یکی از راه های موثر در معرفی این صنعت اشتغال زا باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت:برگزاری نمایشگاه صنعت نساجی و پوشاک می‌تواند یکی از راه های موثر در معرفی این صنعت اشتغال زا باشد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در حاشیه مراسم گشایش این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: در حال حاضر مهمترین برنامه اقتصادی استان، رونق تولید و اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی – فرهنگی با هدف توسعه اشتغال است و صنعت نساجی و پوشاک می‌تواند یکی از صنایع موثر در این زمینه باشد.

علی رسولیان افزود: اقدامات اولیه برای راه‌اندازی شهرک صنفی پوشاک انجام شده تا بتوان شرایط و امکانات مناسبی برای فعالیت صنعتگران پوشاک و نساجی فراهم کرد و به زودی عملیات اجرایی این شهرک آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در صدد هستیم از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه امسال و از محل منابع مالی دستگاه‌های حمایتی، تامین مالی حوزه پوشاک به صورت ویژه انجام گیرد و معین‌های اقتصاد مقاومتی نیز می‌توانند با راه‌اندازی زمینه تولید پوشاک گام‌های بلندی با هزینه کمتر در حوزه روستاها بردارند.

دومین نمایشگاه صنعت نساجی، پوشاک و منسوجات خانگی در فضای ۹ هزار مترمربع با حضور ۶۰ شرکت کننده در زمینه نساجی، الیاف، نخ رنگ، فرش ماشینی، پوشاک و ماشین‌آلات تا ۱۵ دی ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد دایر است.

 

 

info@expo.ir