مفاهیم آینده برای نمایشگاه های B2B و B2C

مشخصات کلی و برنامه آموزشی

برگزار کننده: نمایشگاه بین المللی مشهد

تاریخ برگزاری: دوشنبه 22 مرداد 1397

محل برگزاری : هتل پردیسان

ساعت برگزاری: 9 الی18

 

 

موضوع: مفاهیم آینده برای نمایشگاه های B2B و B2C

توضیحات: چگونه مفاهیمی برای نمایشگاه های جدید تعیین کنیم.

هدف: هدف این سمینار یادگیری مراحل اصلی خلق و مدیریت نمایشگاه ها است که با نگاهی به رشد و گرایشات آینده نمایشگاه های B2B و B2C صورت می گیرد.

گروه هدف: برگزارکنندگان نمایشگاه، مقامات دولتی، انجمن ها و همتایان مرتبط با صنعت نمایشگاهی

طول مدت دوره:نیم روزه

 

 

موضوع: قدرت تقاضا

توضیحات: چگونه نمایشگاه های B2C را تقویت کنیم.

هدف: هدف این سمینار خلق استراتژی های جدید برای بازاریابی نمایشگاه های B2C  است که از طریق الگوبرداری از نمونه های موفق و با توجه به مدیریت دانش و تمرکز بر بازدیدکنندگان و قدرت تقاضای آن ها صورت می گیرد.

گروه هدف: برگزارکنندگان نمایشگاه، مقامات دولتی، انجمن ها و همتایان مرتبط با صنعت نمایشگاهی

طول مدت دوره: نیم روزه

مدرس دوره: کارلا جیگل، مدیرعامل شرکت بازاریابی نمایشگاه در مونیخ

 

Karla Juegel : کارلا جیگل کارشناس نمایشگاه و بازاریابی با بیش از 30 سال تجربه در صنعت بین المللی  نمایشگاه است که خدمات مشاوره، مربیگری و آموزش را ارائه می دهد.

وی دانش آموخته اقتصاد و بازاریابی است و در بسیاری از رشته های صنعت نمایشگاهی تخصص دارد از جمله: برگزاری نمایشگاه های بین المللی، تبلیغات نمایشگاهی و مدیریت مراکز نمایشگاهی

خانم کارلا جیگل از سال 1996  شرکت بازاریابی نمایشگاه خود را در مونیخ  تاسیس کرد.

 

لطفا جهت اطلاعات بیشتر با واحد آموزش نمایشگاه بین المللی مشهد تماس بگیرید.

info@expo.ir