برگزاری دهمین نمایشگاه تخصصي خدمات شهری،عمران،حمل و نقل و ترافيك به همراه چهاردهمین نمایشگاه برق(قدرت،الکترونیک) وچهارمين نمايشگاه تجهيزات و فن آوري هاي حفاظتي در نمایشگاه بین المللی مشهد

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت:دهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری، عمران، حمل و نقل و ترافیک به همراه چهاردهمین نمایشگاه برق(قدرت،الکترونیک)تجهیزات و صنایع وابسته وچهارمين نمايشگاه تجهيزات و فن آوري هاي حفاظتي، امنيتي،امداد و نجات ،دوربين هاي مدار بسته،ايمني و اتش نشاني ۳ الی ۶ مهرماه سال جاری در محل سالن فردوسی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می‌ گردد.

سعید صیفی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد افزود: در این نمایشگاه که با مشارکت بیش از ۶۰ مشارکت کننده بخش خصوصی برگزار می شود، آخرین دست آوردها در زمینه‌های تجهیزات و ماشین آلات خدمات شهری، خودروهای حمل و نقل عمومی، مبلمان پارکی، تجهیزات و علائم ترافیکی، نورپردازی شهری، پارکینگ های مکانیزه، مجموعه بازی های پلی اتیلنی، تجهیزات ورزشی پارکی به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مخاطب اصلی این نمایشگاه شهرداری ها می باشند خاطر نشان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده بیش از ۱۲۰ مهمان ویژه شامل جمعی از مدیران ارشد شهری کشور، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر‌های کشور و همچنین مدیران شرکت های عمران شهرهای جدید و مناطق آزاد برای بازدید این نمایشگاه به مشهد دعوت شده اند که از نمایشگاه بازدید خواهند نمود.

صیفی در ادامه اظهار داشت؛ این نمایشگاه با بیش از ٤٥٠٠متر مربع فضای نمایشگاهی در تاریخ یادشده، هر روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ میزبان علاقه مندان به حوزه خدمات شهری ،عمران،حمل و نقل و ترافيك می باشد.

وی در پایان از همکاری معاونت خدمات و محیط زیست شهری و معاونت عمران ، حمل و نقل و ترافيك شهرداری مشهد که در هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد تلاش کردند، تشکر نمود.
وي همچنين در ادامه به برگزاري چهارمين نمايشگاه تجهيزات و فن آوري هاي حفاظتي،امنيتي،امداد و نجات ،دوربين هاي مدار بسته،ايمني و اتش نشاني با حضور٤٠شركت كننده خبرداد و افزود:هدف از برگزاری این نمایشگاه آگاهی یافتن بازدیدکنندگان از سیستم های حفاظتی،امنیتی-امداد و نجات و…است.
مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد در ادامه به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی برق(قدرت ،الکترونیک)تجهیزات و صنایع وابسته با هدف معرفی جدیدترین دستاوردهای صنعت برق با محوریت ساخت داخل،معرفی توانمندی های این صنعت در ایران اشاره کردو افزود:اين نمايشگاه با مشارکت ۱۰۰شرکت با حضور نمایندگان خارجی از کشورهای چین،ترکیه،کره جنوبی و تایوان برپا خواهد شد.
وي تصريح كرد: در برپايي اين نمايشگاه ها نيز دستگاه هايي مانند نيروي انتظامي استان،شركت برق منطقه استان ، شركت توزيع برق و اتحاديه هاي مرتبط ،هلال احمر، پارك علم فناوري خراسان رضوي و … همكاري كردند.

 

info@expo.ir