صفحه اصلی / تاریخچه
نمایشگاه بین المللی مشهد در راستای رسیدن به شاخص های معتبر جهانی به سمت رشد و شکوفایی حرکت می کند
شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد از پیشگامان صنعت نمایشگاهی در خاورمیانه است. این شرکت در سال 1372 تاسیس و از سال 1377 بهره برداری از آن با هدف توسعه صنعت نمایشگاهی و تسهیل تبادلات تجاری در منطقه صورت پذیرفت. اکنون با بهره گیری از تسهیلات فنی پیشرفته و خدمات تخصصی، فعالیت های نمایشگاهی و همایشی خود را در سطح منطقه ارائه می نماید.
نمایشگاه بین المللی مشهد همسو با روند رو به رشد صنعت نمایشگاهی جهان با:
• توسعه سرفصل های جدید نمایشگاهی
• توسعه روابط داخلی و بین المللی با سازمان ها و انجمن های مرتبط
• توسعه فضاهای نمایشگاهی و مکمل های آن
• بکارگیری روش ها و تکنولوژی های روز آمد
مطابق با مشخصات و ویژگی های این صنعت پیش می ر ود، تا ضمن ایفای نقش عمده خود در ترویج و تقویت اقتصاد، توسعه صنعت نمایشگاهی ایران و توسعه تجارت خارجی، پاسخگوی نیازهای غرفه داران و بازدیدکنندگان و ارائه خدماتی مناسب به آن ها باشد.
در حال حاضر:
´ مساحت نمایشگاه قریب به 550000 مترمربع
´ مساحت نمایشگاهی در حال بهره برداری 250000 مترمربع
´ فضای مسقف نمایشگاهی 30000 مترمربع و فضای باز نمایشگاهی 22000 متر مربع
´ فضای سبز 80000 مترمربع
´ برگزاری بیش از 60 عنوان نمایشگاه بین المللی و تخصصی در سال
´ بازدید کننده سالانه بیش از 1 میلیون نفر