شما اینجا هستید

تاریخچه

نمایشگاه بین المللی مشهد در راستای رسیدن به شاخص های معتبر جهانی به سمت رشد و شکوفایی حرکت می کند

شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد از پیشگامان صنعت نمایشگاهی در خاورمیانه است. این شرکت در سال 1372 تاسیس و از سال 1377 بهره برداری از آن با هدف توسعه صنعت نمایشگاهی و تسهیل تبادلات تجاری در منطقه صورت پذیرفت. اکنون با بهره گیری از تسهیلات فنی پیشرفته و خدمات تخصصی، فعالیت های نمایشگاهی و همایشی خود را در سطح منطقه ارائه می نماید.

نمایشگاه بین المللی مشهد همسو با روند رو به رشد صنعت نمایشگاهی جهان با:

• توسعه سرفصل های جدید نمایشگاهی

• توسعه روابط داخلی و بین المللی با سازمان ها و انجمن های مرتبط

• توسعه فضاهای نمایشگاهی و مکمل های آن

• بکارگیری روش ها و تکنولوژی های روز آمد

مطابق با مشخصات و ویژگی های این صنعت پیش می ر ود، تا ضمن ایفای نقش عمده خود در ترویج و تقویت اقتصاد، توسعه صنعت نمایشگاهی ایران و توسعه تجارت خارجی، پاسخگوی نیازهای غرفه داران و بازدیدکنندگان و ارائه خدماتی مناسب به آن ها باشد.

در حال حاضر:

´ مساحت نمایشگاه قریب به 550000 مترمربع

´ مساحت نمایشگاهی در حال بهره برداری 250000 مترمربع

´ فضای مسقف نمایشگاهی 30000 مترمربع و فضای باز نمایشگاهی 22000 متر مربع

´ فضای سبز 80000 مترمربع

´ برگزاری بیش از 60 عنوان نمایشگاه بین المللی و تخصصی در سال

´ بازدید کننده سالانه بیش از 1 میلیون نفر