نمایشگاه بین المللی مشهد - ایران > مقالات
چهارشنبه 4 اسفند 1395  |   |  ورود
 
 
English
نمایش جرئیات مقالات
     
تغيير استراتژي ها

142

2004

1387/05/01
 


 

تفاوت هاي كليدي برگزاركنندگان رويداد موفق را از برگزاركنندگان رويدادهاي ضعيف مشخص مي كند. برگزاركنندگان رويدادهاي رو به توسعه بر بازاريابي رابطه و تحقيق بازار تمركز دارند. برگزاركنندگان رويدادهاي رو به كاهش بر بازاريابي الكترونيكي ، تبليغات اينترنتي و بازاريابي بانك اطلاعات تمركز دارند.

 




 




 

هیتر كروود

مترجم: شیرین شریفیان

  دریافت فایل مقاله(Download)  
نمایشگاه بین المللی مشهد - ایران
پیاده سازی پورتال ( پرتال ) و خدمات الکترونیک توسط پارسه رایانه توس