نمایشگاه بین المللی مشهد - ایران
پنجشنبه 3 فروردين 1396  |   |  ورود
 
 
English
مشاهده جزئیات مقاله
مشخصات مقاله
     
آمادگی برای حرفه نمایشگاهی

53

2006

1387/03/28
 


 

 

هنگامی که بحث جذب بازدیدکننده به نمایشگاه مطرح می شود باید به کیفیت بیش از کمیت توجه کرد. ROI هنگامی حاصل می شود که افراد صحیح در نمایشگاه داشته باشید- یعنی کسانی که تصمیم گیری خرید را انجام می دهند. بسیاری از برگزارکنندگان نمایشگاه برای این مهم از نیروهای ستادی استفاده می کنند.



<span style="font-size: 12pt; font-family: "Times New Roman","serif"; mso-fareast-font-family: 'Times New Roman'; mso-bidi-font-family: 'B Lotus'; mso-ansi-language: EN-US; mso-fareast-language: EN




ماریا لنهارت

مترجم: شیرین شریفیان

  دریافت فایل مقاله(Download)  
نمایشگاه بین المللی مشهد - ایران
پیاده سازی پورتال ( پرتال ) و خدمات الکترونیک توسط پارسه رایانه توس