نمایشگاه بین المللی مشهد - ایران
پنجشنبه 23 آذر 1396  |   |  ورود
 
 
English
مشاهده جزئیات مقاله
مشخصات مقاله
     
ميزان ثمربخشي فعاليت نمايشگاه بر توزيع كنندگان

49

1998

1387/03/25
 


نمايشگاهها عموما در استراتژي مديريت واسطة رانش-كشش نقش مهمي ايفا مي كنند. در اين استراتژي بازارياب ها از طريق بازاريابي نمايشگاهي محصولات را در واسطه هاي توزيع 'مي رانند' و از طريق آگهي و تبليغات فروش آنها را 'مي كشانند'....




 




تيموتي اسميت
مترجم: شیرین شریفیان
  دریافت فایل مقاله(Download)  
نمایشگاه بین المللی مشهد - ایران
پیاده سازی پورتال ( پرتال ) و خدمات الکترونیک توسط پارسه رایانه توس