نمایشگاه بین المللی مشهد - ایران
سه شنبه 6 تير 1396  |   |  ورود
 
 
English
مشاهده جزئیات مقاله
مشخصات مقاله
     
چگونه هزينه هاي غرفه دار را كاهش دهيم

48

2001

1387/03/25
 


با افزايش شعب نمايشگاهي و تعدد بازاريابي هاي رسانه اي ، شركت هاي مشاركت كننده در نمايشگاه ناگزير به انتخاب هستند. نمايشگاههايي در برنامه زمانبندي شدة آنها باقي خواهند ماند كه هزينه اي منطقي و بازگشت به سرمايه گذاري (ROI) اثبات پذيري داشته باشند




 




 رينا اسكولنيك

مترجم: شیرین شریفیان

  دریافت فایل مقاله(Download)  
نمایشگاه بین المللی مشهد - ایران
پیاده سازی پورتال ( پرتال ) و خدمات الکترونیک توسط پارسه رایانه توس