نمایشگاه بین المللی مشهد - ایران
شنبه 5 فروردين 1396  |   |  ورود
 
 
English
مشاهده جزئیات مقاله
مشخصات مقاله
     
4 استراتژي برجسته در مديريت نمايشگاه

2

2005

1387/04/06
 


بخش مهم مدیریت نمایشگاه اقدامی است برای کاهش هزینه که خود یک استراتژی هوشمندانه تلقی می شود. در این استراتژی از دانش متخصصان بهره گیری می شود و کارمندان متمرکز بر اهداف سازمانی عمل می کنند.



IEMJ




نانسی من جکسون

مترجم: شیرین شریفیان

  دریافت فایل مقاله(Download)  
نمایشگاه بین المللی مشهد - ایران
پیاده سازی پورتال ( پرتال ) و خدمات الکترونیک توسط پارسه رایانه توس