نمایشگاه بین المللی مشهد - ایران
شنبه 5 فروردين 1396  |   |  ورود
 
 
English
مشاهده جزئیات مقاله
مشخصات مقاله
     
روش هاي نظرسنجي در نمايشگاه

152


1387/05/01
 


پاية همه فروش ها تحقيق بازار است. اگر بنا باشد كه نمايشگاه براي غرفه داران خود توليد فروش كندآنگاه بايد غرفه داران و مخاطب خود را بشناسيد. بدان معنا كه بايد تحقيق بازار را انجام دهيد. اين تحقيق نه تنها شامل نظرسنجي هاي مخاطب و غرفه دار بلكه شامل جلسات بعد از نمايشگاه با كاركنان خود مي شود.




مجله Expo




 راينا اسكولنيك

مترجم: شیرین شریفیان

  دریافت فایل مقاله(Download)  
نمایشگاه بین المللی مشهد - ایران
پیاده سازی پورتال ( پرتال ) و خدمات الکترونیک توسط پارسه رایانه توس