نمایشگاه بین المللی مشهد - ایران
پنجشنبه 23 آذر 1396  |   |  ورود
 
 
English
مشاهده جزئیات مقاله
مشخصات مقاله
     
براند سازي در مراكز اجتماعات

7

1999

1387/03/22
 


 يك براند تلفيقي از چندين جزء است, يك نام، يك نماد يا لوگو، فعاليت تجاري، يك تصوير(بر اساس صفات، انتظارات و برداشت ها)، يك عبارت دربارة مشتري و براساس ارزش هاي مشخص، يك نويد يا تعهد براي ارائه برخي از منافع و همچنين محصول/كالا واقعي...



<span style="font-size: 12pt; font-family: "Times New Roman","serif"; mso-fareast-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: EN-US; mso-fareast-language: EN-US; mso-bidi-language: AR-SA; ms




ريچارد مك لوكلان

مترجم: شیرین شریفیان

  دریافت فایل مقاله(Download)  
نمایشگاه بین المللی مشهد - ایران
پیاده سازی پورتال ( پرتال ) و خدمات الکترونیک توسط پارسه رایانه توس