تاریخچه

نمایشگاه بین المللی مشهد در راستای رسیدن به شاخص های معتبر جهانی به سمت رشد و شکوفایی حرکت می کند

 

شركت نمايشگاه بين المللي مشهد از پيشگامان صنعت نمايشگاهي در خاورميانه است . اين شركت در سال 1372 تاسيس و از سال 1377 بهره برداري از آن با هدف توسعه صنعت نمايشگاهي و تسهيل تبادلات تجاري در منطقه صورت پذیرفت. اکنون با بهره گيري از تسهيلات فني پيشرفته و خدمات تخصصي، فعاليتهاي نمايشگاهي و همايشي  خود را در سطح منطقه ارائه می نماید.

نمایشگاه بین المللی مشهد همسو با روند رو به رشد صنعت نمایشگاهی جهان با :

•       توسعه سرفصلهای جدید نمایشگاهی

•       توسعه روابط داخلی و بین المللی با سازمانها و انجمنهای مرتبط

•       توسعه فضاهای نمایشگاهی و مکملهای آن

•       بکارگیری روشها و تکنولوژی های روز آمد

مطابق با مشخصات و ویژگی های این صنعت   پیش می ر ود.  تا ضمن ، ایفای نقش عمده خود در ترویج و تقویت اقتصاد، توسعه صنعت نمایشگاهی ایران و توسعه تجارت خارجي ، پاسخگوی  نیازهای غرفه داران و بازدیدکنندگان و ارائه خدماتی مناسب به آنها باشد.

در حال حاضر :

´    مساحت نمايشگاه قریب به  550000  مترمربع

´    مساحت نمايشگاهي در حال  بهره برداری  250000 مترمربع

´    فضاي مسقف نمایشگاهی  25000 مترمربع  و فضای باز نمایشگاهی 20000 متر مربع

´    فضاي سبز  70000 مترمربع

´    برگزاری  بیش از 60 عنوان نمایشگاه بین المللی و تخصصی در سال

´    بازدید کننده  سالانه بيش از 3 میلیون  نفر

.

 

 

 

 

 

info@expo.ir